Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Nabór - Stanowisko ds. logistyki i wdrożeń

Nabór - Stanowisko ds. logistyki i wdrożeń

INFORMACJA O WYNIKU NABORU   

URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO

UL. WESOŁA 48, 32-085 SZYCE

 

Stanowisko ds. logistyki i wdrożeń

(nazwa stanowiska pracy)

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany:

 

Grzegorz Knapik  zamieszkały w Zelczynie

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydat wyłoniony w wyniku wstępnej selekcji i dopuszczony do dalszego procesu naboru spełnia wymagania formalne, posiada wiedzę merytoryczną do zatrudnienia na stanowisku ds. logistyki i wdrożeń. Ponadto został pozytywnie oceniony przez Komisję w procesie rekrutacyjnym.

 

Szyce, dnia 20 grudnia 2023 r.

Stanowisko

                                                                                   ds. Polityki Personalnej Urzędu


URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO

ul. Wesoła 48, 32-085 Szyce

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko ds. logistyki i wdrożeń

wymiar czasu pracy – 1, 0 etat

  1. Wymagania niezbędne, związane ze stanowiskiem pracy:
    1. preferowane wykształcenie wyższe,
    2. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
    3. spełnianie wymogów formalnych zawartych w art. 6 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada  2008 r.,
    4. znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz aktów wykonawczych i orzecznictwa do ustawy,
    5. znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
    6. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
      i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
    7. znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych i orzecznictwa do ustawy,
    8. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    9. znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
    10. samodzielność i staranność w wykonywaniu zadań,
    11. biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
  2. Wymagania dodatkowe, związane ze stanowiskiem pracy:
  3. znajomość zagadnień z zakresu polityki rynku pracy i instytucji rynku pracy,
  4. umiejętność zarządzania czasem i stanowiskiem pracy,
  5. znajomość obsługi systemu informatycznego Syriusz STD, PSZ e-DOK,
  6. orientacja na klienta, umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu,
  7. umiejętność pracy w zespole w sytuacjach zmiany priorytetów,
  8. umiejętność sumiennej pracy na stanowisku w terminach i według poleceń przełożonych,
  9. umiejętność planowania strategicznego, określania celów, analizowania i logicznego myślenia,
  10. gotowość do podnoszenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych.
     
  11. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  12. Zapewnienie prawidłowej gospodarki materiałowej poprzez: zbieranie, ewidencjonowanie i weryfikowanie zapotrzebowania na realizację zakupów towarów i usług gwarantujących funkcjonowanie Urzędu, kontrola prawidłowości sporządzonego zapotrzebowania oraz współpraca w zakresie zakupów elementów infrastruktury informatycznej.
  13. Opracowywanie planów zakupu dóbr i usług w roku budżetowym oraz ich weryfikacja (w tym przygotowanie wycen).
  14. Opracowanie opisów przedmiotu zamówienia niezbędnych dla realizacji procedury dokonywania wydatków publicznych lub procedur związanych z zastosowaniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  15. Współpraca z kontrahentami umów dotyczących zaopatrzenia materiałowego.
  16. Koordynacja zadań związanych z zaopatrzeniem Urzędu, w tym ustalanie terminów dostaw, weryfikacja zgodności dostawy z zamówieniem, przygotowanie reklamacji itp.
  17. Współpraca ze stanowiskiem ds. transportu i zaopatrzenia w zakresie dystrybucji zaopatrzenia oraz prowadzenia dokumentacji związanej z wykorzystaniem samochodów służbowych.
  18. Administrowanie majątkiem i mieniem Urzędu (sporządzanie protokołów przyjęcia środka trwałego OT, protokołów przyjęcia – przekazania PT, kontrola prawidłowej eksploatacji mienia i ochrona składników mienia, koordynowanie działań związanych z remontami mienia, itp.).
  19. Prowadzenie księgi środków trwałych, książki ilościowo-wartościowej oraz ewidencji ilościowej, a także innych wykazów i rejestrów dla wyposażenia Urzędu (np. rejestr opłat stałych, rejestr wydatków pozostałych).
  20. Prowadzenie ewidencji majątku Urzędu w programie STOCK, a także weryfikowanie kart wyposażenia stanowisk pracy i odnotowywanie odpowiednich zmian w programie oraz współpraca w zakresie ewidencji elementów infrastruktury informatycznej.
  21. Koordynacja terminów zawieranych umów związanych z funkcjonowaniem Urzędu (telefony, wynajem powierzchni użytkowej, inne usługi), przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji procedur związanych z dokonywaniem wydatków publicznych, nawiązywanie współpracy z partnerami umów, dbanie o prawidłową realizację umowy.
  22. Prowadzenie spraw związanych z bieżącą działalnością Urzędu w tym zawieranych umów (sporządzanie rejestru zawartych umów, koordynowanie prawidłowej realizacji i zakończenia umowy, opis dokumentów księgowych dotyczących danej umowy).
  23. Przygotowanie i gromadzenie wszelkich dokumentów związanych z likwidacją i kasacją środków trwałych i wartości niematerialnych i trwałych, w tym prowadzenie kart ewidencji odpadów.
  24. Opracowanie materiałów niezbędnych do przygotowania zarządzeń, wewnętrznych regulaminów i instrukcji dotyczących funkcjonowania komórki organizacyjnej.
  25. Przygotowanie informacji zbiorczej dla potrzeb rozliczeniowych, statystycznych i kontrolnych oraz ułatwiających kontrolę wewnętrzną lub diagnozowanie zjawisk lokalnego rynku pracy z zakresu wykonywanych zadań, w tym sprawozdań o opłatach za korzystanie ze środowiska.
  26. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań oraz z Komisją Likwidacyjną ds. zużytych i zniszczonych składników majątkowych i Komisją Kasacyjną ds. zużytych i zniszczonych składników majątkowych.
  27. Prowadzenie spraw dotyczących powyższych zagadnień w systemie do elektronicznego zarządzania dokumentami e-DOK.
  28. Wdrażanie i testowanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych, programów oraz projektów w Urzędzie.
  29. Wspieranie transferu wiedzy i nowoczesnych technologii.
  30. Współpraca z firmami zewnętrznymi w kierunku zwiększenia innowacyjności w Urzędzie.
  31. Nadzór nad celowościowym wdrażaniem zaawansowanych technologii w Urzędzie.
  32. Prowadzenie rejestru wdrożeń zastosowanych w Urzędzie.
  33. Przygotowywanie i prowadzenie bazy dobrych praktyk.
  34. Prowadzenie analiz, sprawozdań i ocen dotyczących administracji publicznej.
  35. Raportowanie i tworzenie zleconych opracowań tematycznych oraz prezentacji na temat nowoczesnych rozwiązań.
  36. Inne zadania wynikające z potrzeb zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej.
  37. Gromadzenie, dokumentowanie, przechowywanie oraz przygotowywanie do archiwizacji akt prowadzonych spraw.
     
  38. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. wymiar czasu pracy: 1,0 etat,
    2. godziny pracy urzędu: pn. 730 – 1630, wt. – czw. 730 – 1530, pt. 730 - 1430,
    3. miejsce pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego; ul. Wesoła 48, 32-085 Szyce.

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,  a także zakazy wynikające z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne

(tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1090).

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
     
  2. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy lub zaświadczenia),
    4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na danym stanowisku (zaświadczenia o ukończonych kursach/szkoleniach),
    5. kserokopie świadectw pracy (w przypadku kolejnego zatrudnienia),
    6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Wesoła 48, 32-085 Szyce, lub wysłać pocztą elektroniczną na e-mail: krkrpow@uppk.pl (w przypadku posiadanego kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres: Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego: ul. Wesoła 48, 32-85 Szyce z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. logistyki i wdrożeń w terminie do dnia 14.12.2023 roku do godziny 14:30 /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej uppk.nowybip.pl  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż określone w ustawie
z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy i ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonej przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego”.

INFORMACJA

W SPRAWIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „Rozporządzenie Ogólne”) Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego z siedzibą w Szycach, ul. Wesoła 48, 32-085 Szyce, który jest reprezentowany przez Dyrektora Urzędu. Dane kontaktowe:
adres e-mail: krkrpow@uppk.pl, telefon 12 416 74 71, 12 631 12 75.

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres e-mail: iod@uppk.pl, adres do korespondencji:
ul. Wesoła 48, 32-085 Szyce.

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji oraz w celu wypełnienia przez Administratora obowiązków prawnych związanych z rekrutacją, na podstawie Artykułu 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie Artykułu 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Ogólnego, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.

Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania ww. zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres rekrutacji oraz przez okres konieczny do wypełnienia przez Administratora obowiązków prawnych związanych z prowadzoną rekrutacją zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.

Podanie przez Panią/Pana niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym, odbywa się na podstawie przepisu prawa i jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji, a dobrowolne dla pozostałych kategorii danych osobowych, jednak niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. Skutkiem odmowy podania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości uczestniczenia w procesie rekrutacji.

Zgodnie z obowiązującym prawem, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
o którym mowa w Rozporządzeniu Ogólnym.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania,
a także prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu Ogólnym.

W razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Ogólnego, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Data wytworzenia: 2023-11-30 10:47 Autor: Edyta Prochal Data publikacji: 2023-11-30 10:47 Osoba udostępniająca na stronie: Edyta Prochal Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-21 Osoba modyfikująca: Mateusz Czopek