Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Zakończone: postępowanie nr ZP.2711.22.2019 o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania

Zakończone: postępowanie nr ZP.2711.22.2019 o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania

                         

      

ZP.2711.22.2019.DNK        Kraków, dnia 06.11.2019 r.

                                                                 

Wykonawcy, uczestnicy postępowania

 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający informuje, że w dniu 06.11.2019 roku Wykonawca, którego oferta w dniu 28.10.2019 roku uznana została za najkorzystniejszą złożył oświadczenie dotyczące uchylenia się przez niego od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP.2711.22.2019.

W związku z powyższym, na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert i uznaje za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy F. H. U. Horyzont Krzysztof Lech.


ZP.2711.22.2019.DNK      Kraków, dnia 28.10.2019 r.

      

Wykonawcy, uczestnicy postępowania

 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający informuje, że w dniu 28.10.2019 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP.2711.22.2019.

Za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez Wykonawcę Serwis Komputerowy IT Andrzej Piątkowski, ul. Krakowska 28, 34 – 100 Wadowice.

 

UZASADNIENIE

W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zastosował procedurę określoną w art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, najpierw dokonał oceny ofert a następnie zbadał, czy Wykonawca którego oferta  została oceniona najwyżej - nie podlega wykluczeniu. 

W wyniku powyższych czynności Zamawiający uznał, że oferta Wykonawcy ocenionego najwyżej nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca wykazał brak podstaw
do wykluczenia z postępowania.

Poniżej szczegółowa punktacja przyznana ofertom złożonym w postępowaniu:

  1. Serwis Komputerowy IT Andrzej Piątkowski, ul. Krakowska 28, 34 – 100 Wadowice

ilość punktów otrzymanych w kryteriów:

  1. cena - 90,00 pkt
  2. gwarancja na stacje komputerowe – 5,00 pkt,

suma punktów wynosi 95,00;

  1. F. H. U. Horyzont Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38 – 300 Gorlice

ilość punktów otrzymanych w kryteriów:

  1. cena – 73,24 pkt,
  2. gwarancja na stacje komputerowe – 10,00 pkt

suma punktów wynosi 83,24;

  1. CPU ZETO Sp. z o.o., u. Powstańców Wielkopolskich 20, 58 – 500 Jelenia Góra

ilość punktów otrzymanych w kryteriów:

  1. cena – 72,01 pkt
  2. gwarancja na stacje komputerowe – 10,00 pkt,

suma punktów wynosi 82,01;

  1. Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o., S. k., ul. Śliwkowa 1, 78 – 100 Niekanin

ilość punktów otrzymanych w kryteriów:

  1. cena – 66,66 pkt
  2. gwarancja na stacje komputerowe – 10,00 pkt,

suma punktów wynosi 76,66;

  1. SG – System Ewelina Góral, ul. Zawierciańska 4, 32 – 310 Klucze

ilość punktów otrzymanych w kryteriów:

  1. cena – 66,31 pkt
  2. gwarancja na stacje komputerowe – 00,00 pkt,

suma punktów wynosi 66,31.

 

Oferty złożone w postępowaniu a niepodlegające ocenie punktowej:

  1. MKM Market Małgorzata Modzelewska, ul. Zdziarska 83Z/8 lok.2, 03 – 289 Warszawa,
  2. Egida IT Solutions Sp. z o. o., ul. Władysława Niegolewskiego 17, 01 – 570 Warszawa
  3. PRZP Systemy Informacyjne Sp. z o. o., S. k., ul. Kilińskiego 6, 28 – 230 Połaniec,
  4. NKK System Nowak, Kukułka, Kornijasz Sp. j., ul. Tatarska 5, 30 – 103 Kraków,
  5. Web – Profit Maciej Kuźlik ul. Spokojna 18, 41 – 940 Piekary Śląskie.

Znak sprawy: ZP:2711.22.2019      Kraków, 18.10.2019 r.

Informacja z otwarcia ofert

na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)

  1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
  • 73 000,00 PLN
  1. Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie oraz zaoferowana przez nich cena:

 

Wykonawca

Cena

[PLN]

Długość zaoferowanej gwarancji [miesiąc]

Serwis Komputerowy IT Andrzej Piątkowski, ul. Krakowska 28, 34-100 Wadowice

51 630,80

48

SG-System Ewelina Góral, ul. Zawierciańska 4, 32-310 Klucze

70 080,00

36

MKM Market Małgorzata Modzelewska, ul. Zdziarska 83Z/8 lok.2, 03-289 Warszawa

66 456,90

60

Egida IT Solutions sp. z o. o., ul. Wł. Niegolewskiego 17, 01-570 Warszawa

65 866,50

60

Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie

66 789,00

60

PRZP Systemy Informacyjne sp. z o.o., s. k., ul. Kilińskiego 6, 28-320 Połaniec

61 549,20

60

F.H.U. Horyzont Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice

63 449,55

60

CPU Zeto sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 58-500 Jelenia Góra

64 529,80

60

T.H. Alplast sp. z o. o., s. k., ul. Śliwkowa 1, 78-100 Kołobrzeg

69 704,10

60

NKK System Nowak, Kukułka, Kornijasz s.j., ul. Tatarska 5, 30-103 Kraków

72 700,00

48

 

UWAGA

Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonej w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 powołanej ustawy.

 




Ogłoszenie nr 608592-N-2019 z dnia 2019-10-10 r.

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 35711718000000, ul. Mazowiecka  21 , 30-019  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2997425, 12 6237480, , e-mail dnowak@uppk.pl, krkrpow@uppk.pl, faks 126 325 215.
Adres strony internetowej (URL): https://uppk.nowybip.pl/wykaz-zamowien
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://uppk.nowybip.pl/wykaz-zamowien


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
Numer referencyjny: ZP.2711.22.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego urządzeń komputerowych i oprogramowania, które zostały szczegółowo opisane w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia komputerowe i oprogramowanie będą: a) fabrycznie nowe, b) posiadać parametry nie niższe niż przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ, c) wyposażone w niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp. 3. Urządzenia komputerowe i oprogramowanie dostarczone zostaną do siedziby głównej Zamawiającego: ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

48000000-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 10
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia komputerowe i oprogramowanie spełniają minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ, np. specyfikacje techniczne producenta, opisy, wydruki ze stron internetowych i inne. Dokumenty te należy złożyć wraz z formularzem oferty, gdyż stanowić będą podstawę do oceny zgodności oferty ze SIWZ. 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 646 ze zm.). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

90,00

gwarancja na stacje komputerowe

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”: a) Zamawiający reprezentowany przez Dyrektora Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego jest administratorem danych osobowych Wykonawcy. Dane kontaktowe: ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, adres e-mail: krkrpow@uppk.pl, telefon 12 299 74 25. b) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres e-mail: iod@uppk.pl, adres do korespondencji: ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków. c) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania, w trybie przetargu nieograniczonego. d) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa PZP”, ponadto podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające je na zlecenie Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego. e) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez czas niezbędnej archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami prawa. f) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. g) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. h) Wykonawca posiada: - prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO; - prawo do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO; - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowy na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO. i) Wykonawcy nie przysługuje: - prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. j) Skorzystanie przez Wykonawcę z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP, ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników. k) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty wszczętego albo zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. l) Wystąpienie przez Wykonawcę z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Data wytworzenia: 2019-10-10 13:19 Autor: Edyta Prochal Data publikacji: 2019-10-10 13:19 Osoba udostępniająca na stronie: Edyta Prochal Data ostatniej modyfikacji: 2020-03-23 Osoba modyfikująca: Edyta Prochal